Guía paso a paso

Guía paso a paso

¡Encuentra todos los procedimientos completamente explicados!
Siéntete siempre apoyado, incluso cuando no estás en contacto con nosotros.
InicioSoportePreguntas frecuentes Customer areaContacts

How to set a default series for a customer?


Contacts

Customer area

How to set a default series for a customer?

In Moloni, it is possible to set a default document series for a customer.

With this functionality, whenever you add a customer to a document, the series you have defined is automatically selected.

Follow these steps:

1. Go to the Contacts > Customers menu.

Image

2. Then, search for the desired customer and click on them.

Image

3. Next, select the Billing tab.

Image

4. Here you will find the Document Set field, choose the series you want to associate with this customer.

Image

5. To save the information, click Save.

Image

From now on, whenever you create a document for that customer, the default series you have set will be automatically associated.

Buscar en la documentación

Otros temas de ayuda

Nuestra documentación está organizada por familias y subfamilias
que son actualizadas con regularidad para que puedas estar al corriente de las modificaciones, consejos y trucos.

© 2024 Moloni España

Programa de facturación online

Visma